קאבול אפגניסטן - Lv V76zwwbou3m - בשנת 2007, המשימה של האיחוד האירופי (eupol אפגניסטן ) עמדה בראש השיטור האזרחי באזור קאבול אך עד 2005 ארצות הברית הקימה תוכניות הכשרה בכל פרובינציות באפגניסטן.

קאבול אפגניסטן - Lv V76zwwbou3m - בשנת 2007, המשימה של האיחוד האירופי (eupol אפגניסטן ) עמדה בראש השיטור האזרחי באזור קאבול אך עד 2005 ארצות הברית הקימה תוכניות הכשרה בכל פרובינציות באפגניסטן.. אזרחים אפגנים ותושבים זרים ברחו מהעיר ומדינות. הטליבאן הודיע כי נטל את השלטון במדינה. אפגניסטן היא אחת המדינות העניות והנחשלות בעולם, אשר כלכלתה ניזוקה קשות מהפלישות החוזרות ונשנות, ממלחמות האזרחים, ומשנות בצורת קשה. קנדהאר היא ביתו הרוחני של הארגון האסלאמי הקיצוני, ששולט היום בשני שלישים מאפגניסטן, ומקים ראש חץ לכיוון כיבוש הבירה קאבול, אחרי שהצליח כבר להשתלט על. טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול.

20 שנה אחרי שהובס, הטאליבאן חוזר לשלוט באפגניסטן: בשנת 1839 כבשו הבריטים את העיר מידיו של דוסת מוחמד ששלט בעיר באותה. לשכת נשיא אפגניסטן דיווחה שבאזור קאבול נשמעו כמה יריות, אך טענה שכוחות הביטחון שולטים במצב. ארהב מתכוננת לכיבוש קאבול, תוך פינוי כל אנשיה מהעיר ושריפת מסמכים. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד.

×›×
×›×"×™ למנוע את ×—×"ירת טלי×'אן אפ×'ניסטן מטיל×" עוצר וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
1 קאבול‏ (kabul‏) עיר הבירה של אפגניסטן אשר נמצאת בחלקה המזרחי של המדינה. נשיא פולין חתם על חוק גזילת רכוש ניצולי שואה 1. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. ארהב החלה בפינוי השגרירות בעיר הבירה קאבול. לשכת נשיא אפגניסטן דיווחה שבאזור קאבול נשמעו כמה יריות, אך טענה שכוחות הביטחון שולטים במצב. Čeština dansk deutsch english español français italiano magyar. ארהב מתכוננת לכיבוש קאבול, תוך פינוי כל אנשיה מהעיר ושריפת מסמכים. נשיא אפגניסטן ויתר על השלטון בעקבות פלישת הטאליבאן לבירה קאבול, כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת ערביים.כעת נערכים דיונים על אופן העברת השלטון, וככל הנראה תוקם ממשלה.

חירום מספר את התרחיש של מדינה, אפגניסטן, תיאטרון קרבות:

זאת בזמן שארהב ומדינות מערביות מפנות את אזרחיהן מהעיר. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. בינתיים, בפאתי קאבול השתלט טליבאן על בית כלא שבו היו מאות. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. הטליבאן הודיע כי נטל את השלטון במדינה. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה. Čeština dansk deutsch english español français italiano magyar. הטאליבן הצליח תוך פחות משבוע לכבוש 18 מבין 34 ערי הבירה של מחוזות אפגניסטן השונים, והוא מתקרב במהירות לבירת המדינה קאבול. זוהי גם עירייה , המהווה חלק מ מחוז קאבול הגדול יותר, ומחולקת ל 22 מחוזות. Kābol) הוא הון והעיר הגדולה אפגניסטן , הממוקם בחלקו המזרחי של המדינה. Province) كابل kaboul (afghanistan ;

נשיא פולין חתם על חוק גזילת רכוש ניצולי שואה 1. בשנת 2007, המשימה של האיחוד האירופי (eupol אפגניסטן ) עמדה בראש השיטור האזרחי באזור קאבול אך עד 2005 ארצות הברית הקימה תוכניות הכשרה בכל פרובינציות באפגניסטן. 20 שנה אחרי שהובס, הטאליבאן חוזר לשלוט באפגניסטן: הטליבאן משתלט גם על עיר הבירה קאבול. חירום מספר את התרחיש של מדינה, אפגניסטן, תיאטרון קרבות:

Sf1q7axuy6mgvm
Sf1q7axuy6mgvm from ynet-images1.yit.co.il
הטליבאן משתלט גם על עיר הבירה קאבול. זאת בזמן שארהב ומדינות מערביות מפנות את אזרחיהן מהעיר. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) נשיא אפגניסטן אשרף גאני נמלט מאפגניסטן לאחר שארגון הטליבאן הגיע היום (ראשון) לעיר הבירה קאבול. הארגון האסלאמי הקיצוני כבש את ג'לאלאבאד, העיר החמישית בגודלה באפגניסטן, ללא קרב, לאפשר לטליבאן להשתלט על העיר הייתה הדרך היחידה למנוע אובדן. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. הטאליבן נמצא בפרברי הבירה קאבול נמשכת תנופת הכיבושים של ארגון הטאליבן באפגניסטן, כשאנשי הקבוצה הקיצונית כבשו היום (שבת) את בירת מחוז וורדאק, מיידן שהאר, הישג המציב אותם כעת בשערי. ארהב מתכוננת לכיבוש קאבול, תוך פינוי כל אנשיה מהעיר ושריפת מסמכים.

נשיא פולין חתם על חוק גזילת רכוש ניצולי שואה 1.

בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. שיירות עמוסות בטילים איראנים מגיעות ללא הרף למזרח. אזרחים אפגנים ותושבים זרים ברחו מהעיר ומדינות. ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738. קנדהאר היא ביתו הרוחני של הארגון האסלאמי הקיצוני, ששולט היום בשני שלישים מאפגניסטן, ומקים ראש חץ לכיוון כיבוש הבירה קאבול, אחרי שהצליח כבר להשתלט על. כוחות הטליבאן הגיעו היום (ראשון) לפאתי קאבול בירת אפגניסטן ודרשו את התפטרות הנשיא, לאחר שסיימו את השתלטותם על כל יתר הערים הגדולות במדינה. 1 קאבול‏ (kabul‏) עיר הבירה של אפגניסטן אשר נמצאת בחלקה המזרחי של המדינה. זוהי גם עירייה , המהווה חלק מ מחוז קאבול הגדול יותר, ומחולקת ל 22 מחוזות. חירום מספר את התרחיש של מדינה, אפגניסטן, תיאטרון קרבות: Province) afghanistan kabul (province) קאבול (אפגניסטן : כך על פי גורמים רשמיים. לשכת נשיא אפגניסטן דיווחה שבאזור קאבול נשמעו כמה יריות, אך טענה שכוחות הביטחון שולטים במצב.

ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. ארהב מתכוננת לכיבוש קאבול, תוך פינוי כל אנשיה מהעיר ושריפת מסמכים. לשכת נשיא אפגניסטן דיווחה שבאזור קאבול נשמעו כמה יריות, אך טענה שכוחות הביטחון שולטים במצב. נשיא פולין חתם על חוק גזילת רכוש ניצולי שואה 1. Province) كابل kaboul (afghanistan ;

אפ×'ניסטן ×
אפ×'ניסטן ×"משטר×" מפנצ רת צמי×'ים ×›×"×™ למנוע ×'× ×™×'ות from img.mako.co.il
נשיא אפגניסטן אשרף גאני נמלט מאפגניסטן לאחר שארגון הטליבאן הגיע היום (ראשון) לעיר הבירה קאבול. אזרחים אפגנים ותושבים זרים ברחו מהעיר ומדינות. הטליבאן הודיע כי נטל את השלטון במדינה. Province) afghanistan kabul (province) קאבול (אפגניסטן : הטאליבן הצליח תוך פחות משבוע לכבוש 18 מבין 34 ערי הבירה של מחוזות אפגניסטן השונים, והוא מתקרב במהירות לבירת המדינה קאבול. קאבול, אפגניסטן בואו לבדוק את סצינת הדייטינג באחד המקומות הכי טובים לפגוש בהם אנשים חדשים: Čeština dansk deutsch english español français italiano magyar. שיירות עמוסות בטילים איראנים מגיעות ללא הרף למזרח.

בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772.

כך על פי גורמים רשמיים. הטליבאן משתלט גם על עיר הבירה קאבול. Province) afghanistan kabul (province) קאבול (אפגניסטן : קאבול, אפגניסטן בואו לבדוק את סצינת הדייטינג באחד המקומות הכי טובים לפגוש בהם אנשים חדשים: אזרחים אפגנים ותושבים זרים ברחו מהעיר ומדינות. 1 קאבול‏ (kabul‏) עיר הבירה של אפגניסטן אשר נמצאת בחלקה המזרחי של המדינה. בינתיים, בפאתי קאבול השתלט טליבאן על בית כלא שבו היו מאות. כוחות הטליבאן הגיעו היום (ראשון) לפאתי קאבול בירת אפגניסטן ודרשו את התפטרות הנשיא, לאחר שסיימו את השתלטותם על כל יתר הערים הגדולות במדינה. בירת קאבול כרגע רשמה רק ספורדיות. Kābol) הוא הון והעיר הגדולה אפגניסטן , הממוקם בחלקו המזרחי של המדינה. זוהי גם עירייה , המהווה חלק מ מחוז קאבול הגדול יותר, ומחולקת ל 22 מחוזות. 2 במיאן‏ (bamiyan‏) העיר המרכזית של מחוז במיאן. קנדהאר היא ביתו הרוחני של הארגון האסלאמי הקיצוני, ששולט היום בשני שלישים מאפגניסטן, ומקים ראש חץ לכיוון כיבוש הבירה קאבול, אחרי שהצליח כבר להשתלט על.

הטאליבן הצליח תוך פחות משבוע לכבוש 18 מבין 34 ערי הבירה של מחוזות אפגניסטן השונים, והוא מתקרב במהירות לבירת המדינה קאבול אפגניסטן. זאת בזמן שארהב ומדינות מערביות מפנות את אזרחיהן מהעיר.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama